راهنمای خرید فلاشتانک اتوماتیک چشمی

کدام فلاش تانک اتوماتیک چشمی برای ما بهتر است؟

معمولا یکی از عواملی که موجب نارضایتی خریداران از یک فلاش تانک اتوماتیک چشمی میگردد عدم انتخاب محصول یا مدل مناسب آن کالا است. این مسئله گاهی به خاطر دانش یا تحقیق ناکافی و بعضا هم بدلیل عدم دریافت مشاوره درست است. اما گروه تولیدی مازیکام قدم به قدم از مرحله تصمیم به خرید تا تحویل کالای نصب شده و حتی پس از آن در کنار شما خواهد بود.

در خرید فلاش تانک اتوماتیک چشمی و در حالت کلی تر انواع سیفون و فلاش تانک عموما دو موضوع مورد توجه است : ۱- روکار و توکار بودن ۲- قیمت

عنصر “زیبایی” معمولا مسئله خاصی در انتخاب خیلی از خریداران نیست. چرا که اکثر فلاش تانک های موجود در بازار دارای شمایل و ظاهر تقریبا یکسان و کلاسیک هستند. البته در سالهای اخیر محصولات دکمه ای ( به جای اهرم و نخ آویزان ) اندکی بازه انتخاب را گسترده تر کرده‌اند اما تفاوت چندانی ندارند.

شایان ذکر است که با توجه به وجود فلاش تانک های موجود با کیفیت که ساخت کارخانجات معتبر داخلی هم هستند، گروه تولیدی مازیکام نیازی به تولید مجدد این کالا ندیده و به جای انجام عمل موازی ( تولید دوباره فلاش تانک ) و اتلاف سرمایه ملی، این کالا را از کارخانجات معتبر تولید کننده تهیه و پس از بهینه سازی و انجام اعمال لازم با برند مازیکام -همراه برند تولید کننده فلاش تانک- عرضه مینماید. 

فلاش تانک اتوماتیک چشمی فوق باریک

اگر شما دنبال یک فلاش تانک روکار هستید و زیبایی هم مد نظرتان است، پیشنهاد ما به شما استفاده از فلاش تانک ایران مدل اسلیم اتوماتیک شده توسط مازیکام است. این فلاش تانک با طراحی بسیار ظریف و باریک دارای پنج طرح ( ساده ، ابر و باد ، قاصدک ، ترام ، و ترام سیاه ) است. این محصول میتواند پاسخگوی نیاز افراد مشکل پسند و فضا هایی که زیبایی در آنها مد نظر است باشد.

فلاش تانک اتوماتیک چشمی توکار

اگر فلاش تانکی میخواهید که علی رغم زیبایی توکار باشد پیشنهاد ما به شما فلاش تانک ایران مدل کلاسیک توکار اتوماتیک شده توسط مازیکام برای کاسه توالت های ایرانی و فلاش تانک ایران مدل توکار وال هنگ اتوماتیک شده توسط مازیکام برای کاسه های فرنگی وال فیس و وال هنگ است. این فلاش تانک ۱۰۰% ساخت ایران و تولید کارخانه فلاش تانک ایران (طراحی GEBERIT سوئیس) میباشد.(دارای استاندارد EN-14055 ) لوله و بدنه آن زیر کاشی کاری و در ضخامت دیوار قرار گرفته و پس از پایان کار تمامی اجزای آن مخفی بوده و تنها قسمت قابل رویت، شاسی آن است.

بسیار خب تا اینجا ما زیبایی را به عنوان معیار اولیه در نظر گرفتیم اما اگر فارغ از زیبایی قیمت مد نظر باشد چه ؟

شیر برقی یا فلاش ولو

به عنوان یک انتخاب توکار مقرون به صرفه برای اماکن عمومی درحال ساخت و با تردد بسیار بالا (استفاده صنعتی) پیشنهاد ما استفاده از شیر برقی اتوماتیک مازیکام است. شیر برقی بهترین گزینه جهت اماکن با تعداد چشمه های زیاد و تردد بالا است. البته به شرط تامین فشار آب مناسب و ایجاد سایز بندی مناسب برای لوله کشی. استفاده از این محصول بدان جهت برای اماکن عمومی توصیه میشود که بدلیل توکار بودن مشکلاتی از قبیل سرقت و تخریب عمدی به حداقل ممکن میرسد. البته اگر قدرت مانور مالی بالا باشد استفاده از مدل های توکار فلاشتانک ایران ( اتوماتیک شده توسط مازیکام) انتخاب به مراتب زیبا تر و کم دردسرتری است.

فلاش تانک اتوماتیک چشمی تاپ

و اما اگر به دنبال یک فلاش تانک اتوماتیک مقرون به صرفه هستید و با طراحی و چهره کلاسیک و همیشگی فلاش تانک ها هم مشکلی ندارید، بهترین انتخاب برای شما فلاش تانک تاپ اتوماتیک شده توسط مازیکام است. این محصول روکار با ظاهری عادی و آشنا برای همه دارای اهرم و دستگیره مقاوم در برابر شکستگی است و با حجم آبگیری بیشتر مناسب اماکنی است که تمایل به کاهش هزینه ها دارند.

چون تمامی فلاش تانک های اتوماتیک شده توسط مازیکام بدون هیچ گونه دخالت دست عمل خواهند کرد ( به جز زمان قطع برق ) این محصول در اماکنی که سقف کاذب بلند دارند میتواند به عنوان سومین و اقتصادی ترین گزینه توکار مطرح شود. ( میتواند بالای سقف کاذب قرار گیرد و به صورت توکار نصب شود).

اگر این مطلب برایتان مفید بود پیشنهاد میکنیم مقاله “نکاتی درباره سیفون های اتوماتیک” را هم مطالعه کنید.

ممکن است این مطالب را نیز بپسندین:

با محصولات مازیکام بیشتر آشنا شوید.

با محصولات مختلف پاسخگوی نیاز های مختلفتان هستیم.

محصولات مازیکام